fredag 24 mars 2017

Mitt jobb

Jag tar emot leveranser i stora tunga lådor. Som tur är slipper jag lyfta dem.
Sedan packar jag upp varor ur dem, läger ut varorna i nätbutiken och prismärket det som ska vara i butiken.

Jag plockar ihop ordrar i mindre lådor som ska skickas till underbara kunder. Gör etiketter och åker till företagsposten med dem. Ofta får jag hjälp med det. Numer blir det bara inlämning till företagsposten ca 2 ggr per vecka, det är drygt en mil till Flen där den ligger.

Det är ett sisyfosarbete, ni beställer ju massor hela tiden och jag tycker det är superkul. Fortsätt beställa, det är ju du/ni/det som gör att jag kan ha det breda sortiment som jag har och jag kan förutsätta att ha roligt på jobbet.

Ett trevligt avbrott är det dessutom när någon ringer och frågar något eller behöver tips och råd. Gör gärna det.
Ett annat trevligt avbrott är när någon tittar in i butiken, är jag i butiken så kom gärna in även om det inte är tisdag. Risken är bara att hela golvet är fyllt med packade ordrar, det får ni stå ut med.

Denna vecka har jag lagt in lite i nätbutiken. Nytt hittar du HÄR. Åter i lager hittar du HÄR.
Jag har knappt skrapat på ytan i lådorna som kom igår och jag väntar på flera lådor. Det kommer med andra ord MERA.

/Agneta

Den här högen åkte till posten idag.

Nu tar jag helg, packar upp och ner mer på måndag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar